Friday, August 21, 2009

ပုံႏွိပ္ေဖာ္ၿပရန္ … မွတ္တမ္းဟုတ္/မဟုတ္

ပုံႏွိပ္ေဖာ္ၿပရန္ … မွတ္တမ္းဟုတ္/မဟုတ္


ရွစ္မ်ဥ္းေစာင္းႏွစ္ဆယ့္တစ္

ႏွစ္ေထာင့္ကုိး ခုႏွစ္…

ပုံႏွိပ္ေဖာ္ၿပရန္သင့္/မသင့္

မွတ္တမ္း ဟုတ္/ မဟုတ္

သူရႆ၀ါ နဲ႔ ဇာတိ

ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီးရူးသြားၾကၿပီ

ထုိသတင္းတိက်ရန္မလုိအပ္ပါ…

လင္းရမၼာဆုိေသာေကာင္ေလးသည္

အယ္ပီကဗ်ာမ်ားေရးသားေနသည္ဟု

သတင္းေပးတုိင္ၾကားခ်က္မ်ားမရွိ

မင္း

ယြန္း

သစ္

ေခါင္းထဲတြင္ဗုိင္းရပ္စ္တခ်ဳိ႕ရွိေနႏုိင္သည္

သူအခုထက္ထိေခါင္းကုိက္သည္ဟုေၿပာဆုိမေနပါ

(ဒီေကာင္ ေတြမွာ စဥ္းစားတတ္တဲ့ ဦးေႏွာက္ေကာရွိပါေသးလား)

ဦးေႏွာက္မွာ

စဥ္းစားတဲ့အပုိင္းေကာ မစဥ္းစားတဲ့အပုိင္းပါရွိပါတယ္

သူတုိ႔က မစဥ္းစားၿခင္းေသတၱာထဲကလာခဲ့သည္...

သူတုိ႔ အားလုံးစဥ္းစားသည္

မစဥ္းစားၿခင္းမ်ားကုိ စဥ္းစားသည္

သူတုိ႔ကုိ နားမလည္ဘူးအကၤ်ီ ၀တ္ဆင္ထားသူမ်ားက

နားမလည္စြာၾကည့္သူ

နားမလည္သူမ်ားကုိ နားလည္ေပးလုိက္ၾကပါ…

ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္

သုိ႔ေသာ္ကၽြန္ေတာ္မအိပ္ပါ

သူတုိ႔က ကၽြန္ေတာ္ကုိ အသာအယာႏုိးထေစသည္

နတ္ဆုိးတံဆိပ္အရက္ေသာက္ၿပီး

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘုရားသခင္ထံဆင္ေၿခေပးဖုိ႔ထြက္ခြာသြားသည္..

ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္လုံးသည္

ပုံႏွိပ္ေဖာ္ၿပရန္/ ရုံသြင္းကၿပရန္မဟုတ္ပါ

အမွန္တရားက ကားလိပ္ခ်သည့္အလုပ္မရ၍ / ေသာ္လည္းေကာင္း

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံးကုိ စိတ္ဆုိးမာန္ဆုိး

ၿဖစ္/ မၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မစဥ္းးစားမိပါ…။


မုိးလႈိင္ည

4 comments:

  1. အမွန္တရားက ကားလိပ္ခ်သည့္အလုပ္မရ၍ / ေသာ္လည္းေကာင္း

    ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလုံးကုိ စိတ္ဆုိးမာန္ဆုိး

    ၿဖစ္/ မၿဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မစဥ္းးစားမိပါ

    က်ေနာ္တို႔စဥ္းစားစရာရွိသည္မ်ားကိုသာ က်ေနာ္တို႔ဆက္စဥ္းစားသြားမည္ၿဖစ္ပါသည္...ေပါ့..ညီေလးရာ

    ReplyDelete
  2. ကဗ်ာကလဲ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲက်ေနတာပဲ.. ၿပီးလဲသြားေရာ ဘာမွန္းကို မသိလိုက္ဘူး...:)

    ReplyDelete
  3. ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းၿပီးရူးသြားၾကၿပီ

    ထုိသတင္းတိက်ရန္မလုိအပ္ပါ…

    ေခါင္းထဲတြင္ဗုိင္းရပ္စ္တခ်ဳိ႕ရွိေနႏုိင္သည္

    သူအခုထက္ထိေခါင္းကုိက္သည္ဟုေၿပာဆုိမေနပါ

    (ဒီေကာင္ ေတြမွာ စဥ္းစားတတ္တဲ့ ဦးေႏွာက္ေကာရွိပါေသးလား)

    ဦးေႏွာက္မွာ

    စဥ္းစားတဲ့အပုိင္းေကာ မစဥ္းစားတဲ့အပုိင္းပါရွိပါတယ္

    သူတုိ႔က မစဥ္းစားၿခင္းေသတၱာထဲကလာခဲ့သည္...

    သူတုိ႔ အားလုံးစဥ္းစားသည္

    မစဥ္းစားၿခင္းမ်ားကုိ စဥ္းစားသည္

    သူတုိ႔ကုိ နားမလည္ဘူးအကၤ်ီ ၀တ္ဆင္ထားသူမ်ားက

    နားမလည္စြာၾကည့္သူ

    နားမလည္သူမ်ားကုိ နားလည္ေပးလုိက္ၾကပါ…

    ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္

    သုိ႔ေသာ္ကၽြန္ေတာ္မအိပ္ပါ

    သူတုိ႔က ကၽြန္ေတာ္ကုိ အသာအယာႏုိးထေစသည္

    နတ္ဆုိးတံဆိပ္အရက္ေသာက္ၿပီး

    ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဘုရားသခင္ထံဆင္ေၿခေပးဖုိ႔ထြက္ခြာသြားသည္..

    ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္လုံးသည္

    ပုံႏွိပ္ေဖာ္ၿပရန္/ ရုံသြင္းကၿပရန္မဟုတ္ပါ
    -----------------------------------
    ႀကိဳက္တယ္ ညီ..။

    ReplyDelete
  4. ကၽြန္ေတာ္လာေရာက္ျပီး သတင္းပို႔သူရွိ/မရွိေမးျမန္းတာပါ (လင္းရမၼာ)

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...