Saturday, May 9, 2009

အေမ

ဘ၀မွာ စိတ္ခ်ရတဲ့ နာမ္တရားတစ္ခုကိုၿပပါဆုိရင္ အေမ့ေမတၱာတရားကုိ ကၽြန္ေတာ္ေၿပာၿပမိမွာပါ...။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဟာ သိမႈကင္းမဲ့ေနတဲ့ အခ်ိန္ကာလေတြမွာေတာင္အေမ့ေမတၱာတရားကုိခံစားရရွိေနပါတယ္..။
ဆုိၾကပါစုိ႔ ... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဟာ အေမ့၀မ္းၾကာတုိက္မွာ သားေလာင္းဘ၀နဲ႔ခုိေအာင္းေနစဥ္ ကာလကတည္းက အေမ့ ေမတၱာတရားကုိ လက္ခံရရွိေနတာပါ... ဘ၀မွာ မိဘမဲ့ကေလးၿဖစ္ေ္နႏုိင္ပါတယ္...။ အေဖမေပၚတဲ့ ကေလး ၿဖစ္ေနႏုိင္ပါတယ္ ... အဲဒီကံဆုိးမႈၾကားကမွ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ အေမ့ေမတၱာတရားကုိ လုံး၀မရရွိႏုိင္တဲ့ကေလး မၿဖစ္ႏုိင္ပါဘူး... ဘာေၾကာင့္
လညး္ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခု အသက္ရွိေနၾကၿပီေလ...။ကၽြန္ေတာ္မွာ ရွိခဲ့တဲ့ အေမ့အတြက္
ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာဖြဲ႔တယ္ ကမာၻေပၚမွာရွိေနတဲ့ အေမ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးတယ္...
မိခင္စိတ္ဆုိတဲ့ ကေလးေမြးဖူးတဲ့အမ်ဳိးသမီးေတြသာရႏုိင္တဲ့ သန္႔စင္မြန္ၿမတ္တဲ့ စိတ္ခံစားမႈကုိ
ဦးညႊတ္ေလးစားရင္း္... ေမလ ဒုတိယပတ္ ဆန္းေဒးမွာ အေမအတြက္ ္ကဗ်ာေတြကုိ စုစည္း
တင္ဆက္ရင္း... ကဗ်ာဆရာေတြ အေမ့ကုိ ဘယ္လုိဖြဲ႔ၾကသလညး္ဆုိတာ...
www.mompoem.blogspot.com မွာ ဆက္လက္ဖတ္ရူႏုိင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ…


အေမ့ကုိ ခ်စ္တဲ့

မုိးလႈိင္ည

No comments:

Post a Comment

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...