Friday, August 31, 2007

ကၽြန္ေတာ္အၾကိဳက္ဆုံးပုိစ့္မ်ား….?

ခက္တယ္
အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀ထဲက
မေၿဖမေနရေမးခြန္းေတြဆုိ
ကၽြန္ေတာ္အသက္ရႈက်ပ္တတ္တယ္
ၾကက္ေၿခခတ္ေတြသာ
ကၽြန္ေတာ္ၿခစ္ခဲ့ေတာ့
ဘယ္ေတာ့မွပထမ
မလုိခ်င္တဲ့ေက်ာင္းသားဆုိးေလး
ဆရာမၾကိမ္လုံးေတြနဲ႔ အၾကိမ္ၾကိမ္တုိးခဲ့ဖူးတယ္…။

ခက္တယ္
ဘ၀ဆုိတာဓားသြားေပၚဆပ္ကပ္ကစားရသလုိပဲ
ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္ရင္မခုန္တတ္ေတာ့တာၾကာၿပီ
နာရီမၾကည့္ၿဖစ္တာၾကာေတာ့
မနက္ၿဖန္ကုိကၽြန္ေတာ္အလြတ္မရေတာ့ဘူး
ဒီတစ္ေန႔ကုိပဲ ေတြေတြေလးၾကည့္ေနမယ္
ကၽြန္ေတာ္အသက္ရွိတာေသခ်ာရင္ေပါ့…။

ခက္တယ္
တစ္စကၠန္႔ကုိစိတ္ခ်က္တစ္သိန္း
စိတ္ခ်က္တစ္သိန္းမွာ ကုသုိလ္စိတ္တစ္ခ်က္၀င္ရင္
နတ္ၿပည္တက္ႏုိင္တယ္တဲ့ ခက္တာက
ဒီေကာင္မွာ စကၠန္႔ငယ္ အပုိင္းေလးမွာ
ကိေလသာတစ္သိန္းေလာက္ထူထပ္
ၿဖတ္ေလွ်ာက္သြားတဲ့ေကာင္မေလးေတြဆီက
အကုသုိလ္ေတြယူလုိက္ေသးတယ္

ခက္တယ္
ကုိယ့္စ်ာပနကုိယ္ၿပန္ခ်လုိ႔မရသလုိ
ကုိယ္ကုိကုိယ္ၿပန္ၾကိဳက္လုိ႔ကုိမရဘူး
ေမးခြန္းနဲ႔အေၿဖလႊဲခဲ့ရင္ေတာင္
ဆရာမမြန္းသက္ပန္ေရ
ေဆးမၾကိဳက္တဲ့လူနာမုိ႔
ေ၀ဒနာေတြကုိပဲမီွ၀ဲလုိ႔
ခက္ခဲတဲ႔ေမးခြန္းေတြကုိရယ္ေမာၾကရုံပဲေပါ့….။

မုိးလႈိင္ည

1 comment:

  1. ဒါေလး ၾကိဳက္တယ္ မိုးလႈိင္ညေရ.. မြန္းသက္ပန္ေတာ့ ဘယ္လိုေနမယ္ မသိ း)

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...