Monday, March 22, 2010

ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိတဲ့ ကဗ်ာ

ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ သူမက သိသိေနတယ္
ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ ကၽြန္ေတာ္က ၾကည့္ၾကည့္ေနမိတယ္
ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ သူမက ကၽြန္ေတာ္ကုိ ဘာေၾကာင့္ သိသိေနတာလည္း
ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ ကၽြန္ေတာ္က သူမကုိ ၾကည့္ၾကည့္ေနရတာလည္း
သူမက ကၽြန္ေတာ္ကုိ သိသိေနတယ္ ..
ကၽြန္ေတာ္ အရႊဲ႕တုိက္တတ္တာက အစ ကၽြန္ေတာ္ အသားမည္းတာအဆုံး
ေကာင္မေလးေတြကုိ ခ်ိန္းခ်ိန္းၿပီး မေတြ႔ရဲတာကအစ
သူမက သိသိေနတယ္..
သူမက ဘာေၾကာင့္သိသိေနတာလည္းဆုိတာကုိ ကၽြန္ေတာ္ဘာေၾကာင့္မသိရတာလည္း
သူမကုိ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ခ်ိန္လုံးလွမ္းၾကည့္ေနတာပဲ..
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စိတ္တုိတတ္တာ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ရႊင္တတ္တာ
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေရးတာ.. ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စီးကရက္ၾကဳိက္တာ
ပလက္ေဖာင္းေပၚေၿခပစ္လက္ပစ္ထုိင္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ့ လူေတြကုိေငး
ကၽြန္ေတာ္ေတြးသမွ်ေတြကို သူမ ဘာေၾကာင့္ သိသိေနတာလည္း
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အဆက္မၿပတ္ၾကည့္ေနတာ.. သူမကုိ ဘာေၾကာင့္မသိတာလည္း
သူမကုိ ဘာေၾကာင့္ မၿမင္ရတာလည္း..
ကၽြန္ေတာ္ အရိပ္လုိ သူမဟာ ကၽြန္ေတာ္ အရိပ္မဟုတ္ခဲ့ၿပန္ဘူး..ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ေနတယ္
အေမွာင္ထဲကုိ သူမအေၾကာင္း သိမလားလုိ႔..
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ… သူမသိသိခ်င္လာတယ္..
သူမကၽြန္ေတာ္ကုိ ၾကည့္မေနဘူးဆုိရင္..။

မုိးလႈိင္ည

3 comments:

  1. ဟုတ္တယ္ ဒီကိစၥ ေပါ့လို႕မျဖစ္ဘူး ။
    သူမက ခင္ဗ်ားကို သိ သိေနျပီး
    ခင္ဗ်ားက ၾကည့္သာၾကည့္ေနတယ္ သူမ(စိတ္)ကို မသိဘူးျဖစ္ေနတယ္ ။

    ဒီလိုလုပ္ၾကည့္ပါလား တရားေလးဘာေလးထိုင္ ပုတီးေလးဘာေလးစိတ္ သမာဓိေကာင္းလာရင္ သိသိလာႏိုင္တယ္ ။

    (ခင္လို႕ေနာက္သြားတာပါ :P)

    ReplyDelete
  2. ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိပဲ..ဒီကဗ်ာကိုဖတ္မိေနတယ္။ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတာကိုလဲ..သိသိေနတယ္။

    ReplyDelete
  3. ma pot nae. kwar.
    yat kyi. loh a myat ma shi woo :D

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...