Monday, February 4, 2008

ဇန္န၀ါရီ(၂၁)

မာတင္လူသာကင္း(ဂ်ဳနီယာ)ေမြးေန႔

ကမာၻၾကီးကေတာ့

မၿပီးဆုံးႏုိင္တဲ့စစ္ပြဲေတြၾကားမွာေမ့ေလ်ာ့လုိ႔

စာနာမႈေတြလက္ဆင့္ကမ္းတူးယူခဲ့ရတဲ့

လူသားအခ်င္းခ်င္း

မစာနာႏုိင္မႈေတြကကူးစက္ေရာဂါလုိ

ကၽြန္ေတာ္ဘာမိန္႔ခြန္းမွမေၿခြလုိပါဘူး…

ရန္သူေတြအမွန္တရားကုိသိၿမင္လာဖုိ႔

ကၽြန္ေတာ္တုိေသြးေတြကုိ

လမ္းမေပၚပက္ခ်လုိက္ရမလား

ကၽြန္ေတာ္ဆက္မေတြးရဲဘူး……

မစၥတာလူသာကင္းေရ…

ခင္ဗ်ားရင္ထဲကရဲ႕ရင့္မႈမ်ိဳးကုိ

ကၽြန္ေတာ္ႏွလုံးသားမွာခုိနားပါေစ…

အာမင္….

မုိးလႈိင္ည

No comments:

Post a Comment

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...