Monday, June 21, 2010

အရုိင္းေတး


အရုိင္းေတး


ငါ့ဘ၀က ပ်ံက်ဆုိရင္

ငါ့အႏုပညာက ေခါင္းရြက္ဗ်က္ထုိး

က်ေပ်ာက္လုိက္ ၿပန္ေကာက္လုိက္နဲ႔ပဲ

ခရီးစဥ္တုိင္းဟာ ေတ့လြဲ

တစ္ေန႔တစ္ေန႔

မၿမဲၿခင္းတရားကုိရႈလုိ႔

မ်က္ႏွာမူရာအရပ္က

ေနမထြက္ေတာ့တာလည္း ၾကာၿပီ

အကုသိုလ္သိပ္ၾကီးတဲ့အလုပ္

ငါးအခ်င္းခ်င္း ဘယ္ေတာ့မွ ၿပန္မမွ်ားေလနဲ႔

ဒီမွာ

ဘ၀ကုိ ခ်စ္တတ္ဖုိ႔ပဲလုိတယ္

အသက္ကုိ အသစ္ပြင့္လုိက္..။

ညိမ္းညဳိ

၂၀၀၇ ကတည္းက ညိမ္းညဳိနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သိကၽြမ္းရင္းႏွီးခဲ့ရတယ္ သူကဗ်ာေတြ ကုိယ္ဖတ္ ကုိယ့္ကဗ်ာေတြ သူလာဖတ္နဲ႔ သူနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္တု႔ိ အြန္လုိင္း ကေန ဘေလာ့ကဗ်ာက႑ေတြကို အတူတူ ၾကဳိးစားတည္ေဆာက္ခဲ့ၾကတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ အလွမ္းေ၀းကြာနဲ႔ မဂၢဇင္း စာမ်က္ႏွာေတြေပၚကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မေရာက္ရွိနုိင္ခဲ့ေပမယ့္ ညိမ္းညဳိရဲ႕ ဆုိဒ္ေလး ထဲမွာ သူ႔ကဗ်ာဖတ္ပရိတ္သတ္ ခုိင္ခုိင္မာမာနဲ႔ ရပ္တည္ေနႏုိင္တာကုိ ေတြ႔ရပါတယ္.. သူ႔ပရိတ္သတ္ေတြထဲမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ ကုိယ္တုိင္ပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္..။ အခု သူ႔ကဗ်ာစာအုပ္ေလးထြက္လာေတာ့ အမွတ္တရသိမ္းဆည္းစရာ ကၽြန္ေတာ္ စာအုပ္စင္ေလးမွာ ဂုဏ္ယူစရာ ကဗ်ာစာအုပ္တစ္အုပ္ထပ္တုိး လာပါတယ္။ သူ႔စာအုပ္ေလးကို ေက်ာ္ေမႊးစာေပကထုတ္ ေ၀ၿပီး ဆရာစုိင္း၀င္းၿမင့္ ကအမွာစာေရးထားပါတယ္.. ကဗ်ာပုဒ္ေရ ၇၂ပုဒ္ပါ၀င္ၿပီး ညဳိမ္းညဳိနဲ႔ သူ႔ပရိတ္သတ္ေတြ အတြက္ အၿမဲတမ္းရွိေနမယ့္ အမွတ္တရပဲ ၿဖစ္ပါေတာ့တယ္..။

မုိးလႈိင္ည

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...