Tuesday, November 29, 2011

တကယ္ဆုိ ဒီလုိေနရာမွာ ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ ဘယ္နည္းနဲ႔မွ ေတြ႔စရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး


၀တ္ထားတဲ့ ရွင္ရဲ႕ ရွပ္အက်ီၿဖဴၿဖဴလုိ

ရွင္စိတ္ေတြ ၿဖဴရဲ႕လား

မယားတစ္ေယာက္ သားတစ္ေယာက္ဟာ ရွင့္ရဲ႕

“ ေၿဖာင့္ကြယ္”

ဆုိေနက်သီခ်င္းက “ခ်စ္အားငယ္ရသူမယ္”

ကၽြန္မပခုံးေပၚက ရွင့္လက္ကုိ မဖယ္ေတာ့ဘူးလား

ရွင့္ ရင္ခြင္မွာကြယ္ေနတဲ့ ကၽြန္မႏွလုံးသားကုိ ၿမင္ရဲ႕လား

ရွင့္ အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္မေၿပတာ ကၽြန္မနဲ႔

ဘာဆုိင္လဲ

ကၽြန္မလည္း ဆယ္တန္းအထိ ေနခဲ့ဖူးပါတယ္

ဒီအလုပ္လုပ္ေနတာ အိမ္က

မသိဘူး

ဖုန္းနံပါတ္ရရင္ ရွင့္ကုိေပးမယ္

“သစ္သီးပြဲ” ဟာ “ခ်စ္တီးပဲ” လုိ ညွစ္တာ သက္သက္လုိ႔

ခဏခဏ ရွင္မေၿပာနဲ႔

ဒါ သူ႔အရပ္နဲ႔ သူ႔ဇာတ္

ေရာမေရာက္ရင္ ေရာမလုိ က်င့္ရမွာပဲ

“အခ်ဳိရည္ဘူး” က မမွာလည္း လာခ်မွာပဲ

ရွင္က

ရူးလည္း ရူးခ်င္တယ္ ရင္းလည္း မရင္းခ်င္ဘူး

ရန္ကုန္မွာ ဒါမ်ဳိးမရဘူး

ကၽြန္မက တုိက္ၾကီးက

တုိက္ၾကီးမွာ “.....” တာပဲဆုိၿပီး

လူရႊင္ေတာ္ေတြ ေၿပာတဲ့စကား ကၽြန္မ လာမေၿပာနဲ႔

ေပ်ာ္လုိ႔

ဘယ္သူမွ ဒီအလုပ္ လုပ္ေနတာ မဟုတ္ဘူး

ကဲ... အခု ဘာသီခ်င္းထည့္ေပးရမလဲ

“ငယ္ကၽြမ္းေဆြ”

ရွင္တုိ႔ေယာက်ာၤးေတြ အကုန္လုံး လာလုိက္ရင္

ဒီလုိခ်ည္းပဲ

“ ဒီတံတားေလးေပၚမွာ”မွာ

ရွင္က မွတ္မိေပမယ့္ ကၽြန္မက မမွတ္မိခ်င္ေတာ့ဘူး

“ေနာက္ထပ္ ၿမန္မာတစ္လုံး”

ဒီည ရွင္မ်ားေနၿပီ

ရွင့္ပုိက္ဆံနဲ႔ ရွင္ေသာက္တာပဲ

ကၽြန္မက ဘာေၿပာလုိ႔ရမွာလဲ

ကၽြန္မကုိ မယုံၾကည္သလုိ ရွင္ မဆက္ဆံနဲ႔

ကၽြန္မေသြးက သန္႔ၿပီးသား

ရွင္သာ

ရွင့္ေသြး ရွင္မေဖာက္ရဲတာ

ပညာရွင္လုိလုိ သူေတာ္စင္လုိလုိနဲ႔ ေနာက္ကေန

ကၽြန္မဆံပင္ေတြ ခုိးခုိးနမ္းတာ

ကၽြန္မ မသိဘူး မွတ္ေနလား

ဘယ္အခ်ိန္ရွိၿပီလဲ

ဒီည ရွင္အိမ္မၿပန္ေတာ့ဘူးလား

အဲဒီေလာက္ ၀ါသနာပါရင္

အိမ္မွာ “စက္” ၀ယ္ထားပါလား

ခုေတာ့ရွင့္မွာက

တစ္ရက္လည္းမဟုတ္ ႏွစ္ရက္လည္း မဟုတ္

တစ္ညလည္း မဟုတ္ ႏွစ္ညလည္း မလည္းမဟုတ္

ရွင့္ပုိက္ဆံေတြ ရွင္ မႏွေၿမာဘူးလား

ရွင့္ေနရာမွာ ကၽြန္မသာဆုိ

ဒီလုိေနရာမွ ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ

ဘယ္နည္း နဲ႔မွ

ေတြ႔စရာ အေၾကာင္းမရွိဘူး...။ ။

ညီမင္းညဳိ

ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္မဂၢဇင္း ၊ ၂၀၀၈ ၊ ဇြန္

ဘဂၢဒက္ လုံးခ်င္း ကဗ်ာစာအုပ္ ကူးယူေဖာ္ၿပပါသည္..။

No comments:

Post a Comment

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...