Thursday, September 13, 2012

ေက်ာက္စာကို ခဲဖ်က္ႏွင့္ဖ်က္၍ မရ (စ -ဆုံး)


ေက်ာက္စာကို ခဲဖ်က္ႏွင္ဖ်က္၍ မရ ဒီစာအုပ္ေလးကုိ မရရေအာင္ တကူးတက ရွာေဖြလုိက္ရပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေခတ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သမုိင္းအတြက္ အရင္းအတုိင္းခံစား နားလည္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ ။  ဒီစာအုပ္ေလးက ကၽြန္ေတာ့္တုိ႔ကုိယ္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿဖတ္သန္းလာတဲ့ေခတ္ကုိ ၿပန္ၿမင္မိပါတယ္..။ ပထမပုိင္း တင္တုန္းက စာစီစာရုိက္ဆုိင္က ၀င္းေဖာင့္ေတြနဲ႔ ရုိက္ေပးလုိက္တယ္.. ကၽြန္ေတာ္က ေဇာ္ဂ်ီၿပန္ေၿပာင္းၿပီး ဘေလာ့မွာ ေပ့ခ်္ တစ္ခုတင္ၿပီး ခြဲထုတ္ၿပီး တင္ၾကည့္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ နည္းပညာခ်ဳိ႔တဲ့မႈေၾကာင့္ စာဖတ္သူေတြ အခက္အခဲ ၿဖစ္ခဲ့ရတာကုိ ကၽြန္ေတာ့္ အေနနဲ႔ စာေရးသူကုိေရာ စာဖတ္သူေတြကုိပါ အႏူးအညႊတ္ေတာင္းပန္ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီစာအုပ္ေလးကုိ ပီဒီအက္ဖ္အေနနဲ့ အစအဆုံး တင္ေပးထားပါတယ္..။ ဖတ္တဲ့သူေတြ အဆင္ေၿပေခ်ာေမြ႔ပါေစ။ ဒီစာအုပ္အတြက္ စာေရးသူ ဆရာေၿမမႈန္လြင္ ကုိလည္းအထူးေက်းဇူး တင္ပါတယ္.။ ၿပင္ပ စာအုပ္ဆုိင္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ့္လုိ႔ စာအုပ္၀ယ္မရသူေတြ ဖတ္ဖုိ႔ အဆင္ေၿပေအာင္  Ebook အေနနဲ႔ ၿပဳလုပ္ေပးၿခင္းၿဖစ္ပါတယ္ .. ေငြေၾကးတစ္စုံတစ္ရာ ရရွိေအာင္ ၿဖန္႔ေ၀ၿခင္း မဟုတ္တဲ့အတြက္ ဆရာေၿမမႈန္လြင္နဲ႔ ထုတ္ေ၀တဲ့စာအုပ္တုိက္ အေနနဲ႔ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးႏုိင္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္..။ အကယ္လုိ႔ ဒီလင့္ခ္ကုိ ၿပန္ၿဖဳတ္ေပးပါလုိ႔ ..သက္ဆုိင္သူမ်ားက ကန္႔ကြက္ေတာင္းဆုိလာမယ္ ဆုိရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္းမဆုိင္းမတြ ေဆာင္ရြက္ေပးပါမယ္





ခ်စ္ခင္ေလးစားလွ်က္
မုိးလႈိင္ည

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...