Sunday, January 30, 2011

ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ေသာၾကာေန႔မ်ား…


အမွန္တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ ေသာၾကာေန႔ေတြမရွိပါ

ေသာၾကာေန႔ေတြဟာ သူဘာသာေရာက္ရွိလာၿပီး

သူဘာသာ ဆုတ္ခြာေပ်ာက္ဆုံးသြားၿခင္းသာပါ

ေသာၾကာေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္အတြက္ ထူၿခားမႈတစ္စုံတစ္ရာမရွိပါ

ခါတုိင္းေန႔မ်ားလုိ ေသာၾကာေန႔ေတြဟာ

ေသာၾကာေန႔ဆုိၿပီးေရာက္ရွိလာခဲ့ၿခင္းပါ

ေသာၾကာေန႔မ်ားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခါတုိင္းလုိအပ်င္းၾကီးေနတတ္ၿပီး

ေသာၾကာေန႔ေတြက ေက်ာင္းဆင္းေခါင္းေလာင္းသံေတြ

ကၽြန္ေတာ္ၾကာဖူးသည္

ေသာၾကာေနမ်ားမွာ အိမ္ၿပန္ေနာက္က်ခဲ့ဖူးတဲ့

ေန႔ေတြရွိသလုိ…

ေသာၾကာေန႔မ်ားမွာ လခထုတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ေနေတြလညး္ရွိပါတယ္

ေသာၾကာေန႔ေတြဟာ ေသာၾကာေန႔ခ်ည္းသက္သက္နဲ႔..

ဒါနဲ႔စကားမစပ္ ကၽြန္ေတာ္ ေသာၾကာသားမဟုတ္ပါ..

ေသာၾကာေန႔မ်ားမွာ ကၽြန္ေတာ္ မနက္ေစာေစာ မထတတ္သလုိ

ေသာၾကာေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္ထီမေပါက္ဘူးပါ…

ကၽြန္ေတာ္ ဆယ္တန္းေအာင္တဲ့ေန႔က ေသာၾကာေန႔မဟုတ္သလုိ

ကၽြန္ေတာ္ဆယ္တန္းက်တဲ့ေန႔ကလည္း ေသာၾကာေန႔မဟုတ္ပါဘူး

ဘာမွမဟုတ္တဲ့ ေသာၾကာေန႔မ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာ

ေန႔ထုိင္ခဲ့ပါလား..

ေသာၾကာေန႔ေတြ ဘယ္လုိၿဖစ္လားလည္း ကၽြန္ေတာ္ မေတြးေတာ့ဖူးပါ

အိပ္ေရး၀တဲ့ေသာၾကာလုိ႔ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကဗ်ာစပ္တာကုိ

ဖတ္ဖူးတယ္.. အဲဒီေန႔ကလည္း မတုိက္မဆုိင္

ေသာၾကာေန႔ မဟုတ္ပါ

ကၽြန္ေတာ္ဘာအေၾကာင္းမွမဟုတ္ပဲ

ေသာၾကာကုိ အမွတ္ရေနပါတယ္…။

ဘ၀မွာ ေသာၾကာေန႔ဘယ္ေလာက္က်န္ေသးလည္း

အလုပ္အားေသာၾကာတစ္ရက္ ကၽြန္ေတာ္တြက္ၾကည့္မိပါမယ္

ေသာၾကာေန႔ကုိ ေက်ာ္လြန္ၿပီး မွေသာၾကာေန႔အေၾကာင္း

တကူးတက ၿပန္ေရးရတဲ့အတြက ္ေသာၾကာေန႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္

အားနာေနပါသည္…

လြန္ခဲ့တဲ့ေသာၾကာက ကၽြန္ေတာ့္ကုိယ္ကၽြန္ေတာ္ ခဏၿဖစ္ၿဖစ္

ၿပန္ေတြ႔ခ်င္ပါတယ္… အဲဒါဆုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္

ေသာၾကာေန႔ကို အမွတ္ရၾကည့္တာေပါ့…။

မုိးလႈိင္ည

No comments:

Post a Comment

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...