Tuesday, December 22, 2009

ေမွာင္ေနတဲ့ အလင္း

သူငယ္ခ်င္းေရ........................
ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ားမွားခဲ့လို႔လဲ
ေမွာင္မိုက္တဲ့အခန္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ
အထီးက်န္မႈေတြြ တစူတေ၀းနဲ ့ရွင္သန္ရတယ္
ကၽြန္ေတာ္ မသိိလိုက္ခင္ပဲ ဒီရန္သူက
ကၽြန္ေတာ့္ေသြးသားထဲ
လွည့္ပတ္စီးဆင္းေနခဲ့ၿပီတဲ့
ေဖေဖ နဲ့ ေမေမ ေရ...........
ဒီလို ကၽြန္ေတာ့္ရ့ဲ တမ္းတမ္းမက္မက္ေခၚသံကို
မၾကားနုိင္ေတာ့တဲ့ အရပ္ဆီ
သူတို ့စြန္ ့ခြာခဲ့ၿပီ
သူငယ္ခ်င္းေရ..................................
ကၽြန္ေတာ္ မင္းကို မနာက်င္ေစရပါဘူးကြယ္
မင္းလက္ေလး ငါ့ကိုကမ္းပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူ ကစားပါရေစ
မင္းနဲ ့အတူ
ေကာ္ဖီတခြက္ အတူေသာက္ခြင့္ငါ့ကိုေပးပါ
ေန၀င္ခ်ိန္ကို အတူၾကည့္ခြင့္ငါ့ကိုေပးပါ
သူငယ္ခ်င္းေရ...................
နာက်င္မႈႈတဲ့................
ဒီအရာက ကၽြန္ေတာ့္္ နွလံုးအိမ္ မွာလား
ကၽြန္ေတာ့ ခနာကိုယ္မွာလား
စစ္ခနဲ စစ္ခနဲ................
ဒီအရိပ္မဲၾကီးက ရိုးခနဲ ရိပ္ခနဲ
ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ရည္ေတြဟာလည္း
ပိုးခနဲ ေပါက္ခနဲ
သူငယ္ခ်င္းေရ........................
ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ားမွားခဲ့လို ့လဲ
ကၽြန္ေတာ္ ဘာမ်ား
မွားခဲ့
လို ့လဲ...
ကၽြန္ေတာ္
ဘာ
မ်ား
................
.................၊၊


ေကး ( D O I )

အလင္းပ်ဳိးမယ့္လက္မ်ား ကဗ်ာရြတ္ပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ရြတ္ဆုိခြင့္ရခဲ့တဲ့ ကဗ်ာေလးပါ.. အဲဒီအတြက္ ေကးကုိအထူးေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. ။

No comments:

Post a Comment

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...