Tuesday, December 11, 2007

လမ္း

ခရီတစ္ဆုံး

ေမ်ာ္ေခၚလုိက္တုိင္း

ႏြမ္းေၾကသြားတဲ့ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ…

အိပ္မက္ေတြၿပန္မေၿပာေၾကး

ဒဏ္ရာေတြအံၾကိတ္ေနခဲ့တာေတာင္

အေမ….

ကၽြန္ေတာ္ငုိေနတာကုိ

ဘာလုိ႔ၾကိဳသိေနရတာလဲ…ဟင္

ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ပ်ံသန္းလာတဲ့ခရီးမွာ

ကၽြန္ေတာ္နာမည္ဟာ

အရင္လုိမာေက်ာတုန္းပဲ..အေမ..

ေလာကၾကီးနဲ႔ကၽြန္ေတာ္အသားမက်ဘူး…။

လမ္းေပၚမွာ ေလလြင့္ေနတဲ့ကၽြန္ေတာ္

ကဗ်ာစာအုပ္တစ္အုပ္နဲ႔တစ္ညလုံး

တိတ္ဆိတ္ေနလုိက္တယ္…

ရာစုသစ္ၾကီးေခၚတာေတာင္

ကၽြန္ေတာ္ၿပန္မထူးမိဘူး…..။

မုိးလႈိင္ည

3 comments:

  1. ဆီပံုးမရွိလို႔ ဒီမွာ ပဲ ၀င္ေရးသြားတယ္
    မေရာက္တာၾကာလို႔ ၀င္လာတာ ..

    ကဗ်ာေလးေတြ ဖတ္လို႔ ေကာင္းတယ္

    း)

    ReplyDelete
  2. ရာစုသစ္ၾကီးေခၚတာေတာင္
    ကၽြန္ေတာ္ၿပန္မထူးမိဘူး…..။

    အစ္ကိုေရ
    ကဗ်ာေတြဖတ္ရတာ
    ေကာင္းလိုက္တာ
    စာသားေတြကအားပါလိုက္တာေနာ္

    ReplyDelete
  3. 96 ေက်ာင္းသားလႈပ္ရွားမႈ update တင္ထားပါတယ္။ လာဖတ္ပါအံုး :)
    ညိဳထက္ၿိဳ
    ့http://smsy.iblogger.org

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...