Friday, November 23, 2007

ကၽြန္ေတာ္ခုန္ခ်ခ်င္တဲ႔ျမစ္

အႏၱရာယ္ရွိသည္ မ၀င္ရတဲ႔

ကၽြန္ေတာ္ကလည္း

စြန္႔စားရတာ ၀ါသနာပါတယ္…

အဲဒီ ဇင္ကိုလတ္ဆိုသူရဲ႕အိမ္ကိုေရာက္ေတာ႔

မာေရေက်ာေရအမွန္တရားနဲ႔ ဧည္႔ခံတယ္

သူ႔စကားလံုးေတြက ျပတ္သားသလုိ

သူ႔အတြင္းစိတ္ကလည္း ရိုးရွင္းတယ္

သူတို႔ရဲ႕သံလြင္အိပ္မက္ေတြက

ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကူးစက္ခဲ႔ေပါ့

ကၽြန္ေတာ္တို႔အတူ အလင္းျဖဴေန႔ေတြကို

ေစာင္႔ေမွ်ာ္ရင္း…

အႏုပညာေတြ ေ၀မွ်၊ အေတြ႔အႀကံဳေတြ ကူးလူး

လမ္းခ်င္းတူလို႔ လူခ်င္းေတြ႔ခဲ႔ရတယ္

ကဗ်ာဆရာျဖစ္ၿပီး…ခင္ဗ်ား ၀,ေနတယ္လို႔

ကၽြန္ေတာ္ေျပာရင္… သူ တဟားဟားနဲ႔ ေအာ္ရယ္ေနလိမ္႔မယ္

ကၽြန္ေတာ္ခုန္ခ်ခ်င္တဲ႔ျမစ္ကေတာ႔

၂၈ ႏွစ္ခရီးကို စီးဆင္းၿပီးၿပီ…

ေနာင္ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာေပါ႔

ဟိုလိုလူတစ္ေယာက္ရဲ႕

အႏုပညာကို တခုတ္တရခံစားရဦးမယ္

မုိးလႈိင္ည

2 comments:

  1. ကဗ်ာၾကိဳက္တယ္ဗ်ိဳ ့။ "လမ္းခ်င္းတူလို ့လူခ်င္းေတြ ့တာပါ" ဆိုတဲ့ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ ့စကားစုကို အံဝင္ခြင္က် ထည့္သံုးတာလွတယ္ဗ်ာ။ ခုတျခား ကဗ်ာေတြ တျဖည္းျဖည္း ခ်င္းအရသာ ခံျပီးဖတ္လိုက္ဦးမယ္။

    ReplyDelete
  2. ဟိုလုိလူကေတာ့ ဖတ္ၿပီးမၿပီး မသိေသးဘူး ... ဒီလိုလူကေတာ့ လာဖတ္သြားၿပီး ... လွလွပပႀကီးခံစားသြား ၿပီ ... မိုးလႈိင္ညေရ ...

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...