Wednesday, July 18, 2007

ထႀကည္႔ပါဦးအေဖ

နွစ္ေပါင္းေျခာက္ဆယ္ႀကာျပီ............
ကြ်န္ေတာ္တို႔အေဖကို တိုင္တည္ရတုန္း
အေဖလိုႀကီးျမတ္တဲ႔ပုဂိၢဳလ္
ဒီေျမမွာ မေပၚေသးဘူး.............
အေဖတို႔ေတာ္လွန္ခဲ႔တဲ႔ ကြ်န္ပညာေရးက
အေဖလိုသခင္ေတြ ေပၚထြက္ခြင္႔ရေသးတယ္
အခု ကြ်န္ေတာ္တို႔ သခင္ပညာေရးက
ကြ်န္ဆိုးကြ်န္ယုတ္ေတြ ေမြးထုတ္လို႔
ျမန္မာျပည္ကို အုပ္ခ်ုဳပ္ေနႀကတာ
ေခြးျမီးေကာက္ေတြပဲ အေဖ..........
တစ္ေယာက္မွ သစၥာမ႐ွိႀကဘူး
အမ်ိဳးသားျခင္း ကြ်န္ျပဳစနစ္ကို
အေဖသာႀကံဳခဲ႔ရင္ ဘယ္လိုေျဖ႐ွင္းမလဲ......
သိပ္ယုတ္မာတယ္ အေဖ
အခ်င္းခ်င္းကိုေတာ႔ ေခါင္းကိုခ်ည္းဖိနင္းတယ္
႐ွင္သန္ခြင္႔မရေအာင္.........
အေသြးအသားေတြစုပ္ယူျပီး
လူတန္းစားတစ္ရပ္က ပေဒႆရာဇ္လုိ
စိုးမိုးေနတဲ႔
ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႔ ကြ်န္ေခတ္က ၄၅နွစ္႐ွိခဲ႔ျပီ........
ခဏျဖစ္ျဖစ္ ထႀကည္႔ပါဦး အေဖ.............

မိုးလႈိင္ည

1 comment:

  1. အရမ္းေကာင္းတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ သူရဲေကာင္းႀကီး တိုက္ယူေပးခဲ့တဲ့ လြတ္လပ္ေရးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခုခ်ိန္ထိ ေကာင္းေကာင္း မခံစားရေသးဘူး။

    ReplyDelete

“ခွေးကလေး ကောက်ကောက်”

ကျွန်တော့် လူ့ဘဝသက်တမ်း နှစ်လေးဆယ်မှာ ဒါဟာ ရွှေသားသံယောဇဉ်ဖြစ်မှန်း ကျွန်တော်သိခဲ့ရပါတယ်။ အမှန်တကယ်တော့ ချစ်ခြင်းမေတ္တာတို့၊ သံယောဇဉ်တို့၊ စ...